5 клас Основи здоров’я

                                                                       10.03.2020р.

Тема: Безпека в побуті. Особливості гасіння електроприладів.

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 22. 

Вказівка:  Переглянути відео за посиланням Причини виникнення пожеж

Записати тему в зошиті.

                                                                        31.03.2020р.
Тема: Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 23. 

Вказівка:  Переглянути відео за посиланням Безпечна поведінка в побуті

Запитання: (письмово в робочих зошитах)
1. Що таке автономна ситуація?
2. Що необхідно робити тим, хто опинився у завалі будівлі? чому?


                                                                      
                                                                    07.04.2020р.
Тема: Безпечний інтернет

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 25. 

Завдання:  Прочитати параграф, виконати завдання (письмово) 1 і 2 ст. 167.



                                                                     14.04.2020р.
Тема: Безпека на дворі. Місце підвищеної небезпеки

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 26. 

Завдання:  Прочитати параграф, виконати завдання (письмово) 1 ст. 173.


                                                                 21.04.2020р.
Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози, підтоплення.

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 27.

Вказівка: Засвоїти терміни: землетрус, повінь, сель, буревій, евакуація

Завдання: Заповнити в робочих зощитах таблицю 7, ст. 163


                                                             28.04.2020р.
                                           Практична робота 
Моделювання безпечної поведінки під час сильного вітру, грози, підтоплення.

Мета: Розробити план дій в екстремальних ситуаціях

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 28.

Хід роботи:
1. Як навчитися зосереджуватися і опанувати себе під час сильного вітру, грози, підтоплення
2. Розроби план дій при грозі "Крок за кроком"
3. Зроби висновок до роботи



                                                                  05.05.2020р.
Тема: Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях у воді.

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 29.

Завдання: (письмово)
1. Розробити алгоритм дій у небезпечних ситуаціях на воді



                                                                 12.05.2020р.
Тема: Підсумковий урок. безпека в побуті і в навколишньому середовищі.

Підручник: Бойченко Т. Є. Параграф 30

Завдання: (письмово)
1. Назвіть чинники ризику, які трапляються в житті людини
2. Як вони впливають на здоров'я і життя людини?


                                                                      18.05.2020р.
Тема: Узагальнення курсу. Здоровий спосіб життя.

Підручник: Бойченко Т. Є. Повторення матеріалу.

Дослідницький проект "Спосіб життя моєї родини": (письмово)
1. Зобразити спосіб життя своєї родини у вигляді:
- презентації;
- усної розповіді;
- малюнків
2. Представлення проекту 2-3 хв.
3. Зробити виссновки про важливість здорового способу життя.


                                                            25.05.2020р.
Тема: Підсумковий урок. Здорова дитина - здорова нація. 
НОВИЙ COVID-19. Як убезпечити себе? 

Від COVID-19 поки що не існує ані вакцини, ані ліків, тому потрібно дотримуватися певних правил, щоб уникнути зараження:
Залишайтеся вдома. Найефективніший спосіб захистити себе,  своїх близьких і людей із групи ризику – звести  до мінімуму всі контакти.
Часто мийте руки з милом і водою (не менше 20 секунд) і користуйтеся спиртовмісними засобами для дезінфекції рук.  Як вірус і миття рук між собою пов’язані? Справа в тому, що вірус  не «літає» в повітрі навколо нас. Заразитися можна в разі прямого контакту з хворою людиною, коли вона кашляє або чхає і краплинки слизу, що містять вірус, потрапляють прямо на слизові оболонки здорової людини. Або якщо ці краплинки потрапляють на поверхні, яких здорова людина торкається руками, а потім торкається свого обличчя – очей, носа, рота. Мило розчиняє ліпідну (жирову) мембрану, й вірус руйнується, як картковий будинок, і «гине», тобто стає неактивним. Мило перешкоджає взаємодії між вірусом і поверхнею шкіри, й вірус відшаровується. Іншими словами, мило руйнує структуру вірусу, розчиняючи його «жирну» зовнішню стінку. Саме тому слід часто мити руки! Ще раз нагадуємо, що миття має тривати не менше 20 секунд. Це час, за який мило з водою можуть інактивувати вірус.
Якщо немає можливості помити руки з милом –  скористайтеся антисептиком, вміст спирту в якому щонайменше 60%.
Повноцінно харчуйтеся, висипайтеся і намагайтеся не перевтомлюватися.

Дезінфікуйте спиртовмісним розчином усі поверхні та предмети,  яких часто торкаєтеся. Наприклад, кухонні й робочі столи,  мобільний або стаціонарний телефон, пульт телевізора,  клавіатуру й екран комп'ютера, планшет.




Немає коментарів:

Дописати коментар

ПЕДАГОГІЧНА ІДЕЯ. Критичне мислення на уроках природничого циклу-освітній тренд сьогодення.

  "Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість, а потім задовольняти її." (А. ФРАНС) Час в який ми живе...